REVLON Nearly Naked

Hello, girls!❤ Știu că nu am mai scris de o foarte bună perioadă de timp, doar că nu am mai avut timp absolut deloc. Am fost prinsă cu sesiunea și cu multe alte lucruri și nu am mai acordat timp blogului meu. Deși nu am mai scris, am văzut ca blogul meu este citit destul de des ceea ce apreciez enorm! Vă mulțumesc! 😍 

Așa căăăăă am decis să revin cu o nouă postare pe blog! Yaaaaay 👏🏼. Astăzi o să vă vorbesc despre noul fond de ten, pe care l-am achiziționat. Este vorba despre fondul de ten de la REVLON Nearly Naked în nuanța 150 Nude. Într-o altă postare am făcut un review și la REVLON Colorstay. Firma REVLON mi se pare una foarte bună, pentru care se merită să îi faci reclamă😂, anyway this is The best! Credeam că fondul testat atunci este cel mai bun, deși m-am înșelat, pentru că de fiecare dată se găsește unul mult mai bun decât celălalt. 

Sunt super încântată de el, are o acoperire destul de mare și FPS 20. Este un fond de ten lichid, cu o consistentă destul de slabă, se întinde super ușor aplicat cu ajutorul unui burețel. Se găsește in sticluță de 30ml, doar că are un mic „defect” și anume că nu are pompiță, ceea ce înseamnă ca trebuie să ai mai multă grijă atunci când torni, ca să nu curgă exagerat de mult. Eu nu văd asta ca pe un defect, însă este posibil ca unora dintre voi să nu vă placă lucrul acesta și că ar fi bine să vi-l spun. 

Sper că o să vă fie de folos aceste detalii. Kisses!💋

Lasă un răspuns

