Review: Apa micelară bifazică de la Garnier

Astăzi am ales să vă vorbesc despre demachierea tenului. Așa că am ales apa micelară bifazică de la Garnier. O să încep prin a vă spune că este cel mai bun demachiant pe care l-am folosit până acum. Îl folosesc de aproximativ 2 săptămâni, zi de zi. Am tot auzit de noua apă de la Garnier și am fost foarte tentată să o încerc. Am achiziționat-o de pe www.aoro.ro (sunt adepta cumpărăturilor online, însă voi vorbi în detaliu despre acest subiect într-o altă postare). Nu este prima oară când cumpăr de la ei și de fiecare dată am revenit cu o nouă comandă pentru că am fost mulțumită de produsele lor pentru că au un preț foarte bun și sunt 100% produse originale. Am găsit-o pe site la prețul de 23 lei. O recomand în special persoanelor care nu au tenul gras sau sensibil, fiindcă uleiul din compoziție îți face tenul să lucească mai mult. Se găsește în alte 3 variante, pentru a putea să o alegeți pe cea mai potrivită pentru tenul dumneavoastră.

16229605_1262790407113456_1087821949_o.jpg
http://www.aoro.ro

Noua formulă este îmbogățită cu micele și ulei, care curăță absolut tot machiajul, fără să lase urme ca alte demachiante. Se găsește in varianta de 400ml=200 de utilizări spun ei, deși eu cred că o să fie depășit cu lejeritate acest număr de utilizări.

WhatsApp Image 2017-01-23 at 16.05.46.jpeg

Se pote vedea urma de ulei care rămâne deasupra, pentru asta trebuie agitată sticla înainte ca produsul să fie utilizat.

Pielea rămâne fină și are un miros extraordinar de plăcut. Try it!

LINK:  http://www.tkqlhce.com/cf81vpyvpxCLFIMJDHCEFGGJGJM

 

whatsapp-image-2017-01-23-at-16-05-34
Love, D!

Lasă un răspuns

