Îngrijirea buzelor în sezonul rece.

  Pentru că este frig, iar buzele noastre au nevoie de hidratare, m-am hotărât să scriu un articol despre produsele pe care le folosesc ca buzele mele să fie mereu hidratate. Știm cu toate că în perioada asta anului, buzele noastre crapă, devin aspre și au nevoie de produse speciale pentru a-și reveni. Hidratarea buzelor face parte din ritualul meu zilnic de îngrijire în această perioadă. Am să vă vorbesc de 3 produse pe care eu le folosesc și care îmi sunt de mare ajutor!

  1. Balsam multifuncţional Tender Care- este un produs achiziționat de la https://ro.oriflame.com/  , îl am de ceva timp și și-a făcut treaba exemplar. Al meu este cu cocos fiindcă ador mirosul de cocos, îți vine să îl mănânci (la propriu), dar se mai găsește în alte 3 variante. Este balsamul care ajută la îngrijirea și catifelarea buzelor.

    15970329_1250839151641915_1275366386_n 

  2. EOS Pomegranate Raspberry- se găsește în vreo 5-6 variante, urmează să le încerc și pe acelea, doar că mi-a făcut cu ochiul acesta. Îl am de aproximativ o lună și jumătate și încă este în stare inițială, adică se consumă destul de greu. Forma specială este perfectă pentru aplicarea lui pe buze, îți ușurează munca. Buzele rămăn fine și el rezistă pe buze pâna la 5h.  Formula sa unică de îngrijire cu uleiuri naturale, unt de shea și vitaminele C și A hrănește buzele și le face instantaneu mai frumoase. Personal, sunt foarte încântată de el.

    15970808_1250839171641913_588165774_n

  3. Nivea lip butter coconutnu sunt adepta produselor la cutiuță, însă untul de buze Nivea, mi-a atras atenția. Cu ceva timp în urmă nu se găseau decât în magazinele mari, acum se găsesc peste tot, în hipermarket-uri, farmacii și produse de specialitate. După ce îl folosești buzele rămân moi și super catifelate. El ca și consistență are o textură mai groasă, asemenea untului, însă dacă îl aplici într-un strat subțire, abia o să se cunoască pe buze. El vine intr-o cutiuță de 16,7 g , perfect pentru al depozita sau căra după tine tot timpul. Mirosul de cocos este foarte puternic și incredibil.

15969979_1250839184975245_624788791_n

Vă recomand cu drag aceste produse și sper să vă fie de folos! Kisses!

P.S: Voi ce produse pentru îngrijirea buzelor folosiți în această perioadă a anului?

Lasă un răspuns

