Irlanda-DUBLIN

Acest articol este primul din categoria „Travel”, este foarte special și de aceea am început cu el. DUBLIN, este capitala Irlandei, iar eu am avut ocazia să-l vizitez de 4 sau 5 ori până acum, însă doar ultima dată, în vara aceasta,  am reușit să vizitez și alte locuri în afară de magazinele de pe bulevardul principal. Este o țară minunată, unde culoarea verde predomină . Eu am stat într-un orașel de lângă Dublin, Tallaght la 20 de minute de mers cu mașina pe autostradă . Pe principalul bulevard din Dublin , numit O`Connell Street, se află cea mai înaltă construcție, un monument numit „The Spire”, arată exact ca o țeapă, unde toți turiștii fac poze.

Irlanda este țara plină de parcuri, dar și o țară foarte bogată pentru o insulă așa mică, din punct de vedere economic. Atracția principală a fost Zoo DUBLIN, una dintre cele mai mare grădini zoologice din Europa și pe care am avut ocazia să o vizitez, prețul de intrare este de 17 euro, eu am avut legitimația de student si am platit 13 euro, destul de convenabil, își merită toți banii.

Tayto park, este un parc de distracții imens, pe care vi-l recomand să-l vizitați dacă aveți ocazia, plăteși 30 euro la intrare și te dai în orice vrei și de câte ori vrei( studenții și copii au reducere). Pe lista voastră de obiective puteți să adăugați și muzeul fabricii de bere Guinness, pe care din păcate eu nu am apucat să-l vizitez .L-am văzut din mașină, dar cu siguranța data viitoare, o să trec și pe acolo.

Recomand cu drag să vizitați Irlanda. O țara mică care are multe de arătat. Dacă încă nu au făcut-o cuvintele mele sper să reușească pozele 🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Lasă un răspuns

