Girls night!

           JOI, prima zi de weekend pentru studenți. Așa a fost și pentru noi. Eu locuiesc într-o garsonieră din Drumul Taberei cu o prietenă. Era trecut de ora 20:00 și noi nu pregătisem încă nici o ieșire , știam doar că nu trebuie să stăm în casă , așa că am început să sunăm alte prietene , cunoștințe , colegi de facultate numai ca să ieșim din casă . După o oră de căutări , nu găsisem alte persoane apropiate cu care să ieșim. :(. Pe la 21:30 ,Flori ,prietena mea, este căutată de una din colegele ei de grupă. Și așa că ora 00:00 ne-a găsit pe toate într-un taxi în drum spre club. Hotărâsem să mergem în Silver Church , este unul din pub-urile alea mișto , cu muzică super bună , unde chiar poți să te distrezi, daaaar odată ce am ajuns acolo , am aflat că programul s-a modificat și nu este deschis decât vinerea și sămbătă.

untitled

A fost una din veștile alea proste pe care nu vrei să le auzi . Am trecut repede peste fiindcă șoferul taxiului încă ne aștepta, așa că ne-am hotărât rapid să mergem în Centrul Vechi , fiindcă știam că e imposibil să nu găsim un loc unde să ne distăm . Așa a și fost. Ne-am petrecut seara într-un pub destul de micuț, Vintage , însă plin de bun gust ( e de trecut pe lista cluburilor de frecventat ) . Mai jos o să las câteva poze , să vedeți ce bine ne-am distrat! Numai stați pe gânduri , viața e mult prea scurtă ca să stați în casă. Go out! 🙂

15036222_1184598804932617_9134063762337868736_n.jpg

15050341_1184599904932507_2009580602_n.jpg

 

 

Lasă un răspuns

