EXTENSII DE GENE!

Hei ,girls!

     Cu sau fără extensii de gene?!  După multe așteptări , a venit și răspunsul….clar CU. Știu că au apărut în saloanele din România de câțiva ani buni , însă personal , la început nu am fost atrasă.

În urmă cu 2 săptămâni o prietenă care făcea cursuri pentru extensii de gene , a avut nevoie de un model pe care să aplice minunățiile …ET VOILA ..eu am fost aleasa :)) . Sunt super-mega încântată de ele. Par extrem de naturale , poți să îți iei adio de la rimel și sunt foarte ușor de întreținut , ai nevoie doar de o periuță specială. Rezistă până la o lună , uneori chiar și mai mult dacă sunt îngrijite corespunzător.

Mai jos o să fac o listă cu părerile mele personale Pro și Contra pentru extensiile de gene și decideți dacă vi se potrivesc sau nu!

  PRO

  • îți îmbunătățesc înfățișarea ( ești frumoasă tot timpul :)) )
  • rezistă câteva săptămâni – dacă sunt puse de o persoană profesionistă
  • sunt versatile – le poți purta la orice ocazie , atâta timp cât par naturale , nu false.
  • nu o să mai ai nevoie de rimel .

CONTRA

  • sunt costisitoare – dacă nu ai o cunoștință care să ți le pună la un preț redus , atunci nu se merită să arunci banii pe fereastră
  • adezivul afectează genele naturale
  • îngreunează spălarea pe față
  • în primele 48 de ore de la aplicare se impune o serie de restricții: fără apă ,uleiuri sau creme pe față , fără ștergerea sau frecarea la ochi , fără dușuri fierbinți , solar sau saună.

Eu le recomand , sunt foarte încăntată de ele , ale mele sunt 1D, fir cu fir. Le-am ales pe cele de tip  1D fiindcă mi se par cele mai naturale și lejere dintre toate . Sper că v-am convins însă depinde de dicizia fiecăreia dacă și le aplică sau nu. 🙂

 

Lasă un răspuns

