New beginning!

„Curajul este începutul biruinţei”

       

       Heeeeey !  „Un nou început” , asta consider că reprezintă blogul pentru mine !  Era în jur de 02:00 A.M când m-am hotărât să îmi creez pagina blogului . La îndemnul unei profesoare de la facultate am decis să îmi fac un blog personal ,în care să scriu despre pasiunile , dorințele , visele mele. Nu știu cum o să arate , pentru că încă nu sunt obișnuită cu ideea că o să imi public sentimentele și trăirile. Nu sunt nici obișnuită să scriu , sunt obișnuită mai mult să vorbesc :))) (dar poate am un talent , încă nedescoperit ). Cum spune și motto-ul  :”Curajul este începutul biruinței” , consider că se potrivește perfect cu această primă postare.

     Îmi propun ca blogul să cuprindă o paletă largă din toate domeniile: lifestyle, make-up , modă, călătorii (..și lista nu se oprește aici) , ceea ce ne interesează pe noi fetele, în general.

     O să încerc cât mai curând posibil să revin cu o nouă postare. See ya, giiiiirls! 🙂   

                                                  descarcare

Lasă un răspuns

